Cruiser bike

Idag har jag inte behövt jobba få mkt, vilket har varit helt ok. Hade dock tänkt att få lite mer saker gjorda, men det blev lite skype dejter istället :)

Var ute och gick en rask promenad, och mitt i den så ringer min värdpappa och säger att han inte har några nycklar hem, så det var bara att vända på klacken och springa hemåt :P Men det var ju motion det oxå!

Tvättat lite och funderat på vad jag ska packa med mig till Mammoth. Åker ju dit imorgon och jag är fortfarande inte klar med packningen, men det blir väl att kasta ner lite smått och gott i väskan och hoppas på det bästa :P

Jobbade kvällen men bara till halv åtta, vilket var riktigt skönt. Så efter att jag slutade så tog jag in svarta lilla cruiser cykel med eldflammor på och cyklade iväg till Starbucks för att möta upp en av au pairerna. Hon var riktigt trevlig. Satt ute och snackade och hade trevligt. Helt plötsligt så kommer en av de anställda ut till oss med en tallrik med cakepops och annat gott och fråga om vi ville ha. Ja tack, gratis är ALLTID gott :P Efter ett tag var det dags att cykla hem igen :) Så skönt att man kan ta sig fram här med cykel, att man inte behöver bil! Najs!

Har även skrivit in mig på ett gym nu oxå. Så nu kan jag äntligen börja träna ordentligt igen! Skööönt! De har även öppet 24 timmar om dygnet, så nu kan jag inte skylla på att de inte har öppet (har ju iofs aldrig skyllt på det, men man vet ju aldrig).

Ne nu ska det sovas!

Oh, just det. Tack mamma för det fina kortet! Fick det idag :) Blev så glad så! <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Puss på dig, tog drygt en vecka således. Kände du igen dig <3.

2012-01-13 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0