God Morgon!

Morgon i stugan! Sitter på mitt lilla rum nu och äter frulle. Ska strax göra mig iordning och fixa det sista och sedan dra iväg till baknen och fixa mig ett litet bankkonto, börjar bli jobbigt att bara ha massa kontanter nu... Så jag hoppas att det ska gå bra.

Sedan ska jag vidare över till Kat, vet inte vad vi kommer att hitta på, så det återstår att se :P

Jobbar ikväll mellan 3-11 ikväll, så det blir ett långt kvällspass, men kidsen går ju i säng någolunda tidigt så jag behöver inte passa dem fram tills 11, vilket är bra.

Igår gjorde jag inte så mkt. Mötte upp Kat för sushilunch. De har ett sushi ställe här som har en bra lunch deal. massa sushi, sallad och soppa för 9.80 dollar, helt ok. Och det gäller att vara där tidigt, de har bara 15 lunch dealer... Men vi var där i tid så vi fick vår mat :D

Annars har det inte hänt så mkt. Ska på ett hej-då kalas imorgon, då en av tjejerna åker hem. Och på söndag så ska jag ev hänga med kat och hennes två kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0