Så där ja

Börjar komma tillrätta mer och mer här nu. Idag var jag ute och körde med bilen, utan karta och gps... Och tro det eller ej, men jag hittade både dit jag skulle och tillbaka utan att köra vilse! Tjoho!!! Behöver jag nämna att det var ett shopping-center jag åkte till? Börjar nästa tro att man har ett luktsinne för mallen :P

Annars har dagen rullat på bra, var ledig mellan 8-11 imorse och sedan jobbade jag från 11 till runt 9 på kvällen, långt pass :P Hämtade upp tjejen från förskolan och hennes kompis Taylor, hem och käka lite lunch, leka lite. taylor tappade dessutom sin första tand när hon var här hos oss. Gissa om det var en stolt tjej som gick runt och skröt! Och när vi sedan åkte tillbaka till skolan så prang hon runt och berättade för alla! Så söt :)
De hade ngn specialdag idag, så efter skolan så hade de lite olika tävlingar, Kalya ställde upp i en rock-rings tävling, och jäklar vad den ungen kan rocka! Hon räddade dessutom ringen så många gånger. Tyvärr räckte det inte till en första plats, men en välförtjänt andra plats! Sedan var det att fira med lite glass.
Sedan kom Taylors nanny och plockade upp henne och jag hämtade upp Parker och hans kompis JP och så åkte vi fyra hem.

Lite snack och lek. Killarna spelade lite wii och jag och Kayla bakade lite chokladbollar, stor hitt! Älskar dessutom att de har haft en svensk au pair här förut, så det finns massor med bra svensk-baksaker! RIKTIGT kakao och vaniljsocker bland annat!

Sedan åt vi middag, jag hjälpte Kayla att ta ett bad, undertiden hon lekte i badet så passade jag på att sortera hennes låda med hårsnoddar, diadem, hårband och ja, ni vet allt!

Måste då säga att jag trivs bra i denna familj, även fast det inte gått så lång tid, men de är verkligen hur snälla som helst. Så jag hoppas att det inte bara är något tillfälligt ;) '

Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen. Jobbar imorgon bitti så det blir upp tidigt då med. Vilket inte borde vara någe större problem då jag vaknar 1 timma innan klockan ringer...

Natti! (Eller  god morgon för er i Sverige)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Kul att du trivs = ) Klart det inte kan vara ngt tillfälligt vem blir inte vänlig i din närvaro, gullunge, du är bäääääääääääääst <3

2012-01-07 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0