Sightseeing

Igår var jag inne i LA och lekte turist. Mötte upp en svenska som är här och hälsar på med sin familj (hon är nanny i washington) Så vi tog min bil och körde runt och titta in massa turist saker. Helt ok. Vi hade tänkt att gå på universal studios men det kom lite saker imellan som gjorde att vi inte kunde gå, tråkigt men vi ska försöka nästa vecka istället.

Annar så är det bra, eller bra och bra, håller på att bli förkyld, har ingen ork i kroppen för någe. Hoppas att det går över snart så jag kan börja ta mig till gymmet och börja röra på fläsket lite.

Just nu så jobbar jag, sitter på mellanplanet och ser till att inte ungarna kommer ner samtidigt osm jag får guida min värdmammas alla väninnor som kommer hit nu i kväll på lite "small-plate party". hade dock gärna gått upp och lagt mig och deckat i min säng, men inte än...

Imorgon blir det jobb, jobb och jobb, men det får ju dagarna att gå iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0