3,5 timma kvar

Sedan är jag arbetslös!!! :( Vill verkligen inte åka härifrån! Vistt det ska bli sjukt kul att träffa familjen och alla vänner, missförstå mig inte! Men jag kommer sakna mitt liv här. Detta är slutet på en era, kommer aldrig komma tillbaka till detta liv! Trodde aldrig att min tid här skulle gå förbi så fort! Finns fortfarande massor som jag vill göra och se!

Annars så är det vanligt kaos här. Sprang ett 5 kilometers lopp imorse med Parker, vi sprang hela vägen och gick i mål på 29minuer. Han är 8 år! Sjukt imopnerad!
har försökt att packa, insåg inte förrens nu hur mkt mina scrapbooks väger... Så det är på gränsen till övervikt. Och då har jag ändå rensat mkt... Plus att jag har hur mycket som helst i North Carolina. Kommer bli dyrt att få hem allt. Hade ju dessutom tänkt att shoppa mera med familjen. Oups...

Åt lunch med Emma idag på In-N-Out burger, de är sååå sjukt goda! Vet ju aldrig när jag får en nästa gång.

Ne, nu ska jag jobba lite och sedan försöka få ordning på kaoset i mitt rum :(


Lite av min packning...


Yummy!


Kommentarer
Postat av: Maria

Handla åt mig ist ! ;-)

2012-06-03 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0