Ajfån!

Japp, nu är jag en stolt ägare till en iPhone 4s! Trodde inte man kunde sakna en telefon så mkt som jag har gjort :P En nackdel är då att jag inte har någe internet på mitt abonnemang, så det är bara wifi som gäller för mig, och självklart så har vårat internet här i huset legat nere hela veckan :( Kom en kille idag och fixade det! Hoppas att det inte börjar strula igen bara.

Annars så är allt som vanligt. Jobbar och tränar på dagarna. Barna och föräldrarna är fortfarande underbara :)

Mötte upp Kat idag och vi försökte komma på vad för roligt vi ska hitta på i helgen, kom inte på någe riktigt bra så vi ska kolla med de andra om det är någon somhar en idé på vad vi kan göra. Man får ju passa på när man bara är ledig en dag i veckan.

Ne nu ska jag ta och titta på något avsnitt av How I met your mother! Älskar den serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0