Hurtig!

Började dagen med att springa 5km innan jag väkte barnen. Åt frulle med dem och såg till att de kom iväg till skolan ordentligt.
Sedan till gymmet och springa ca 20min på crosstrainern för att sedan köra ett 60min bodypump-pass. Klar med allt detta kl.10:00, helt ok :)

Så vad ska man hitta på resten av dagen då? Ska hoppa in i duschen strax och sedan förmodligen börja fixa med Parkers tårta han ska ha på lördag. Han har sin första communion, typ nattvard, så då blir det tårta efteråt :) De gillade min tårta jag gjorde till Kayla, så jag fick även äran att göra denna. Älskar att baka!

"Bara" 24 dagar kvar som au pair nu... Ihhhh....


Kaylas tårta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0