Jordbävning #2

Igårkväll satt jag och slappade i soffan, då helt plötsligt hela huset börjar skaka! jäklar vad pulsen gick upp! Visade sig att jag var med om min andra jordbävning!
Vi har tydligen jordbävningar här varje dag, men inte alla som man känner av, men denna kändes! frågade min värdmamma imorse om hon märkte av den, och det hade hon gjort. Men hon betedde sig som om det var vardag. Tycker själv att det fortfarande är obehagligt!

Hur som helst. Annars har dagen rullat på. Jobbat mesta dels av dagen. Borde ta tag i massvis med saker innan jag åker hem, men det kommer upp så mkt annat hela tiden...

Skulle ut och springa lite imorse, men fy fan vad det värkte i benhinnorna :( Kan inte ens minnas när jag hade så här ont. 
Imorgon är det torsdag och bara 4 dagar kvar med min underbara familj här :(

Nu ska jag sova och hoppas att få ut mer av dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0