En lite annolunda söndag...


Igår fyllde killens brorsa Jeppe år, Stort GRATTIS till honom! synd bara att jag var så fruktansvärt trött, så jag somnade på deras altan, illa...

Hade varit i stallet först på morgonen, och det visade sig att det var sista dagen där på ett utav ridlägrerna så jag åkte på att sköta musiken, (gick sådär...) så jag kom inte iväg med pållen förens alldeles försent, och fy fanva varmt det var igår, men men ska inte knälla nu när värmen äntligen har kommit.... men det var inge skoj att rida i den värmen, både hanoch jag nästan dog...

Men men sen väl hemma efter all ridning och födelsedags firande så fick jag för mig att jag skulle baka lite cup cakes, mm det blev fina och goda, dock inte så stora som jag önskat, men men de sista blev kanon! blev både choklad, citron, blåbärs och naturella. kände mig rätt så flitig, sen fick mamma, pappa och morfar vara försöks kaniner och säga vad de tyckte och tydligen så var de kanon (som vanligt med all jag bakar, inte för att skryta med jag är bäst! haha)

åt några själv oxå, så jag var tvungen att ta i som bara den på volly-bollen sen så att alla extra kalorier försvan HAHA!

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0