Shopping problem och andra saker.....

Ahh så var man äntligen hemma, börjar bli lite trött på att stänga varje dag, fast idag stängde jag ju inte, typ, skulle ha gjort det men supersnälla ellinor böt med mig, stackars henne bara som fick jobba i 10 timmar, sorry....

Annars då? inte mkt börjar få mina saker på tradera sålda nu, känns bra, har inte mage till att bara slänga allt, lättare att sälja det för en billig slant (eller dyr. hihi) Fördelar med Kina, man köper billigt och säljer dyrt här i sverige. Men men, behöver ju pengarna och plats i byrålådorna som nu börjar bli mer och mer överfulla, vet ju knappt vad jag äger...? illa?
hmm inte mitt fel att jag älskar kläder och skor, det ärnog min drog, vill bara ha mer och mer, ver inte hur mkt av mina saker som nte ens är använda, bara hänger/ligger i garderoben... men men, kul att handla var det...

Mm Imorgon skulle vi åka till grönan, men ingen vill för alla säger att det ska regna, OCH!!! som om det aldrig har regnat förut.. tråkmånsar! men men...

lives moves on! bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0