Firmafest! och kiropraktor besök...

Igår var det julbord med jobbet på Sundbyholm travbana! jätte gott och fint julbord, åt alldeles för mkt! men ack så gott det var. Sen spelade man självklart lite på hästar, första gången någonsin, men man lärde sig rätt så fort och spelade lite smått, inga stora insatser precis, men man vann i stort sätt alltid mer än själva insatsen, så jag gick därifrån med mer än vad jag kom med =) hihi


Var även hos kiropraktorn igår, skulle se om han kunde göra något åt min dumma rygg, och fy fan vad det knakade om en. hihi känndes lite konstigt, men oj om det blev skillnad. känner fortfarande lite men inte alls lika mkt som förut, nu kan man ju röra sig! Tjoho!!

Ne äta lite nu och sen till jobbet, har varit borta därifrån alldeles för mkt, så min lön i januari kommer inte att vara så rolig :S men men kan man inte jobba så kan man inte...

ha det! KRAM!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0