Göteborg

Har precis kommit hem från min och killens lilla minisemester. Åkte ner till Ullared igår morse vid 05:30, var där nere 4 timmar senare, shoppade en hel del, både juklappar och till mig själv och en del till hemmet. Tog sin lilla tid att springa runt och hitta och kolla på alla saker, men skoj var det.

Sen var det vidare till Gbg, hade lite problem med att hitta till hotellet men det gick tillslut, lite jobbigt att köra där bara, hitar ju inte så braoch det var inga bra skyltar heller... suck... plus att bilen börja koka, inte så mkt kylarvästkakvar, illa... Men när vi väl checkat in och fått ordning på allt så tog vi spårvagnen till Liseberg och gick på deras julmarknad, super muysigt, synd bara att det regnade =( Sen knatade vi hela vägen tillbaka till hotellet, stannade och åt på en restaurang på vägen och åt lite bara... Sen var det slappotime som gällde.

Åkte imorse vid 11 tiden, åkte via Borås, kollade in lite saker där oxå, sen stannade vi till i Mjälby och åt på Mcdonalds och det låg tydligen en liten klädesbutik brevid =) så det blev lite mer shopping, inte bra...

Så nu sitter jag här hemma och kollar in alla mina nya saker och mitt tomma bankkonto =(  Men en trevlig liten ur var det iaf!

Puss på dig älskling som fick köra 95% av tiden och för att du är så underbar =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skriv nå nytt då människa!!!! pUss =)

2007-12-08 @ 20:54:34
URL: http://fiamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0