Även jag föll för frestelsen....

Haha eller vad ska man säga, nu har även lilla jag en egen blogg, ska bli kul att se om man sköter den...?

Aja hur som helst så sitter jag här hemma idag och slappar, har varit på Strömsholms djursjukhus idag med pållen, inge roligt där inte, hans ben ser inte ut att bli så mkt bättre :( men vad ska man göra..

Lite roligare saker nu, mina älskade skor kom idag, blev såå glad när jag fick dom, velat ha dom hela våren och nu äntligen är de mina!!!! tjoho! sååå söta!

Mm på tal om shopping, har köpt lite nya möbler till det lilla hemmet så skoj att göra om hemma, vill ha större nu blir så jobbigt att ändra om i en etta hela tiden... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0