Lunch i stan = dyr shopping... ops....

Japp nu är man uppe i den stora härliga staden Sthlm! Har träffat en gammal kompis, vi skulle träffas och äta lite och snacka som bara den, vilket vi självklart gjorde! Det jag dock inte räknademed var att jag skulle shoppa massor, nej jag skulle bara träffa Nattis och äta lite inte shoppa för miljoner... mitt shopping beroende börjar spåra ut...
Det blev både det ena och det andra, lite kläder, lite böcker, skor, inredning, lite till pållen... massor, inte bra inte, och specielt inte närman inte bryr sig så mkt om vad det kostar, illa....

Men men fina saker blev det! synd bara att plånboken fick ta stryk... men men snart är det lööööning!!! bara massa dar kvar först och massa räkningar, bläää! tur att killen är hemma nu så att man slipper betala allt själv, puss på dig baby!

Nä nu ska jag nog ta och läsa lite i min nya bok, Harry Potter, love that book!!!! men jag vill inte att det ska vara den sista, nästan så att man inte vill läsa den...
men jag måste....

Kram banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0