SM i Karlstad

I helgen har man varit i Karlstad på fjordhäst SM.
Hade det super skoj, två utav mina kompisar var med och tävlade, ena i dressyr och den andra i hoppning. det gick bra för båda i värvningsklassen då de båda vann sin respektive gren.

Sen i  SM- dressyren kom Mireaa och Castaneda trea, vilket var superskoj och ett uppsving från i fjol.

För Terese och Rajmik gick det lite värre, Rajmik tyckte att han hade gjort sitt och ville inte riktigt lfta på benen, vilket var riktigt j*vla frustrerande, men men de tar revanch nästa år!!!!

Men det var en mkt lyckade helg, trots att jag var tvungen att sova i ett tält... men det gick iaf, jag och Moa hade lite problem med att få upp det, såg lite roligt ut men det gick att sova i det iaf! haha

Det jobbiga med det hela var att det tog hela 4 timmar att åka dit och (självklart....?) 4 timmar att åka hem, och jag fick inte sova!!! var såå trött...
Så vi hade lite "allsång" i bilen, lät som det brukar göra när jag sjunger - Förfärligt!!! - haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0