Helgen...

Jaha och så var helgen över och ännu en jobb vecka har börjat. Eller ne hehe är ju nästan ledig hela veckan, jobbar bara 2 dar, skönt, men svider i plånkan...

Helgen har vart helt ok. Jobbade hela lördagen, sen var det bara hem och slappa och ha det skönt, david skulle bort på fest så jag hade hela lägenheten för mig själ =) så skönt, Fia, Daniel och lilla Tuva-Gerda kom över en stund, Tuva lekte med katterna för fullt och vi andra åt fruktsallad och kolade på AFV. Sen var det lugnt gick och la mig rätt så tidigt, skulle upp tidigt på söndagen...

Gick upp vi sju på söndagen, åkte och hämtade Moa kvart över och direkt ut till stallet, ut med hästarna, fodra och mocka, sen var det frukost =) Mums, sen red vi våra pållar en stund, se vid 1 hade vi turridning, skulle rida ut med 4 tjejer i 2 timmar... men lilla Amadeus blev lite konsig, han började svettas som en tok, och han svettas i vanliga fall aldrig. Så det var bara att skritta hem för våran del.

Kom hem runt 5 på kvällen, lagade mat och tog mig ett bad undertiden maten var i ugnen. Pratade med mamma i spanien oxå, de hade bra 27 grader och 25 grader i poolen, vill oxå dit!!! till värmen och solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0