Blodigt värre.....

Var uppe i stan idag med syrran, först var vi på NK och köpte en supersnygg skinnjacka till mig, sååå fin, äntligen är den min =) hihi, sen hittade jag ett par super fina skor oxå, helt ok i pris och så super snygga, mee like alot!!!

Sen var vi och lämnade blod, ihh gillar inte nålar, men men man gör ju en god gärning =) fick reda på att det var min 10:e gång så jag fick min första medalj =) hihi jag är så duktig ;)

Sen åkte vi vidare till morfar, köpte med oss lite kinamat till lunch =) mm gott, satt där och pratade med honom, hittade lte gamla bilder på mig och fia hihi vad söta vi var (är?) hehe.

Sen var det bara 2 timmars bilväg hem, jobbigt värre, men det var syrrans tur att köra hem, och hon hade bråttom, gasen i botten och tuta och kör! HA!

Nä mat dags nu! bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0