En liten tisdag

Japp idag är det tisdag, och det känns inge speciellt, inge skillnad från alla andra dagar.
Sitter just nu hemma hos syrran och slappar, hade ingen frukost hemma så jag gick över hit och snyltade lite =) mmm massa gott fanns det här =)

Ska åka och handla lite snart, så att jag har frukost hemma hos mig imorgon, måste handla lite mat till middagarna nu i veckan, har dock inga bra idéer om vad som ska lagas, hatat sådant! det gör att man tappar lusten helt att laga mat, måste komma igång med matlistorna igen nu....

Ska ut och rida ikväll oxå, hämta Moa vid tre, och jag ska rida min älskade bebbe idag! han har varit dålig i över 3 månader! inte skoj..... Sen ska jag hoppa mitt monster, haha han är verkligen ett monster och min lilla terorristi!  Men men nån gång ska vi väl komma överrens, suck.

Fick min lönespec igår, var helt ok, mkt mer än vad jag räknat med, men nästa månad blir skit, vet intehur jag ska överleva, HJÄLP!!!! suck nån som vill skänka ett litet bidrag på nåra tusen???

Lite roligt nu då, kollade biljetter till kina igår, hittade några billiga, bara 8 tusen för 3 veckor, och då är flyg ner till Hainan med räknat, längtar! vill dit nu!!!!! men men inte på några månader, kanske kan skramla ihopp lite pengar tills dess....

Nä nu ska jag hitta på någe,
bye!


image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0