En tröttsam morgon...

Åhh vad skönt tänkte jag att få vara ledig idag, då kan jag f å sova hur länge jag vill, har varit ett vrak de senaste dagarna, hade verkligen sett fram emot att få sova ut, men  nej nej, det var två personer som satte stopp för det. Mina terrorister till katter.... Detär super skoj att jaga varandra, leka med allt som nte sitter fast mm, och då är det omöjligt att sova, så nu sitter jag här, lagom pigg och glad och försöker komma på vad jag ska jag idag, Har en hel lista på saker, så jag vet vad jag ska göra, vet bra inte vad jag ska börja med..... blir väl som vanligt, att det bara blit några saker som blir gjorda, och så sticker man ut till stallet istället  =) skööönt

Annars så har helgen vart ok, jobbade hela helgen, lagom skoj, men det är pengar och pengar tycker jag om =) På tal om pengar, skulle kolla mitt saldo på kontot igår, och då har jag fått en insättning på lite mer än 4000kr, ingen aning om vad pengarna kom ifrån, men mamma sa att det var skatteåterbäring från en kär person som hade gått bort. Lite tråkigt att bli påmind om det, men skoj med pengar (lät lite konstigt det där.... så dålig på att formulera mig...)

Nä nu ska jag duscha sen ska jag äta sen ska jag städa :S

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0