Firma fest :D

Japp igår var det firma fest. Vi hade en liten kräftskiva på lagret hihi, kan jag säga att jag kännde si och så med att gå dit, hade ingen lust... men oj vad glad jag är att jag gick, hade riktigt skoj, det bästa med hela kvällen var att de hade hyrt in en "riding bull" HAHA fan vad skoj jag hade, men fan vad ont jag hade i kroppen, tror jag spännde varje liten muskel för att inte flyga av, riktigt skoj, rekomenderar varmt alla att prova när ni får chansen!!!!

Annars så var det lite som vanligt, massa kräfor, räkor, bröd, goda ostar och massa alkohol =) hihi. Det fanns även en kareokee (?) maskin där, kan verkligen inte sjunga men tycker att det är skoj iaf, tyvärr så var det bara jag och (skön) helene som vågade trotsa Malins lite för braiga framträdande, och tog i i ett par låtar, lät mindre trevligt men skoj hade JAG iaf, lite synd att det inte var fler som kunde bjussa på sig, men men måste nog erkänna och hålla med alla "ryckte" (kommer inte på det rätta ordet :S) och säga att firma fester kan bli en aning stela.... sorgligt men sant. Hade i övrigt riktigt trevligt, verkligen, inte så att jag klagar på festen, absolut inte, den var verkligen toppen, en stor medalj till de som planerat och fixat, super verkligen!!! kunde inte ha gjort bättre själv!

Annars så har helgen varit bra, vart ute och ridit idag, gick helt ok. var lite tråkigt väder bara, men men  - Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder -

Bilder från festen kommer senare, lite tjurridnig och annat najs!


bye bye so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0