Fredagags babbel....


Idag är det fredag, vilket jag har sett fram emot i evigheter nu, det är nämlignen den dagen som jag kunde ta ut sovmorgon, vilket jag självklart gjorde oxå =) Men lite duktig fick jag vara, för att inte sova bort hela dagen, hade jag satt väckarklockan på rigning, lät väldigt bra men ett annat var det när den ringde imorse.. ville sova mera!!!! (Klockan var 10...)

Upp och äta frulle samtidigt som killen kom hem och åt lunch... Sen bar det ut till stallet, och där var det storm må jag säga, både jag och hästen höll på att blåsa bort, och kallt var det.... inte så trevligt med andra ord...

har även kollat biljetter på vad det skulle kosta att åka ner till Lund och världens bästa Michis! men ajaj vad dyrt det var, billigare att ta bilen skulle jag tro. Måste åka ner och hälsa på snart, saknar henne.... men har varken den tiden eller pengarna för den delen, men men det ska nog gå på någevis.... suck....

Mm sitter och väntar på att maten ska bli klar snart, lammstek och potatisgratäng såååååå gott men det tar sååååån tid, vill ha mat nu!

Nä ska hitta någe sätt att fördriva tiden me. så bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0