God Morgon

Morrn morrn, sitter här i soffan och slappar och kollar när killen ligge roch snarkar för fullt i sängen, kunde själv inte sov så det var bara att gå upp. ska ändå bort vid elva....

Igår var vi som sagt vid Heron och kollade på film, blev Die hard 4. den var faktiskt bra, rolig var den oxå, fast det kanske bara var jag som tyckte, var inte så många andra som garvade, hihi. Bowling blev det ingen =( men vi spelade lite annat istället, jag och Cissi var bäst på air hockey, eller galnast kasnke är ett bättre ord, den lilla "pucken" flög av bordet ett antal gånger, men fan vad skoj vi hade. Borde ha hållt ss till de enkla spelenistället för att bli så storsinta oh ge oss på motorcykel och bil spel, körde ju i diket hela tiden, haha illa.

Sen när vi kom hem lite sent i natt så åkte jag och killen och hans brorsa till en grus plan så att killens brorsa fick övningsköra, han har aldrig kört tidigare så det var skoj att se vart det skulle gå, var bra lite orolig för bilen  min, men den klarade sig och Jeppe blev riktigt duktig till slut :) känner mig stolt som lärare haha!

Nä idag ska man rida, se vad lilla rmen säger om det, proppa kroppen full med värktabletter kanske? det ska nog gå, ska ha turridning, skoj...

nä nu kanske man ska gå och handla lite frulle, blev lite sugen på nybakat bröd, mmm gott!

So bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0