Jävla magvärk!

Har svin ont i min lilla mage, har ingen aning om varför men ont som fan gör det iaf. haft det i några dagar nu. i fredags var det så illa att jag inte ens kunde gå till jobbet, inte bra, behöver verkligen pengarna... lite fattigför tillfället, tur att man har en rik kille =) haha

Annars är det bra, haft två turridningar, en idag och en igår, fast den igår räknas in te riktigt som turridning, det var en kompis moster som skulle gifta sig så de hade en liten möhippa för henne, så de fick rida lite =) var rätt så skoj, jobbigt med magen bara, men det var bara att bita ihop...

Väntar nu på att min lasange ska bli klar, är vrål hungrig. funderar på om man ska göra äppelpaj till efterrätt, får se om jag orkar...

ne men bye bye so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0