Skadad

Japp det är precis det jag är för tillfället, räcker intemed att jags ka vara sjuk nej nej, måste vara lite skadad oxå...
Har gjort illa min vänster arm, typ axeln, eller mellan axeln och armbågen, överarmen kanske man ska säga, har ingen aning om vad jag har gjort för någe, men jävlunskt ont gör det. och inte bättre blir det av att man sitter i kassan hela tiden resten av veckan, suck, gör bara saken värre.... Får droga ner mig med ipren och bita ihop. Men det värsta är nästan att jag inte kan rida, eller kan kan jag väl men det lär ju kännas en hel del. och det är inge skoj att min pålle måste stå, kommer bara bli ett helvette för  mig att rida honom nu när han får st. men på söndag måste jag rida, har lovat att ta en utav turridningarna, så bara att bita ihop...

Mm på tal om hästar, fick min nya sadel idag som jag köpt  begagnad, det skulle vara normal bomvidd på den men nu när jag fick den så visade det sig att denvar smalare än vad det stod i annonsen, säljaren sägs vara förvånad över detta då hon var säker på att det var normalvidd på den och inte smal... aja tur att man kan ändra vidden på den, bara hoppas att det gärnet jag fått me är tillräkligt för min kuse. annars får jag väl sälja den... suck.... behöver verkligen en ny, inge skoj att hoppa i en dressyrsadel... går men nej tack...

imorgon ska man jobba igen, sen skulle man tydligen till Heron, killens brorsa och kusin + tjej, åker tillbaka till kina nu i veckan, så vi ska samlas alla och ha lite skoj sista tiden, se nån film och ev bowla, eler jag vill bowla måste bara få me alla andra på det oxå ;) ska bli rätt så skoj, hade andra planer men detta duger.

Nä ska sova nu, måste vara pigg på jobbet imorgon, kaninte jäspa mig igenom ännu en arbetsdag, ser inte så bra ut hehe.

Kram!

min sadel >>>>> image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0