Nytt rekord =)

Haha, var i stallet idag och hoppade lilla Amadeus, trodde jag bara skulle hoppa några små spårng med honom, tills Terese bara höjer och höjer till bommen ligger på 130cm. Hjälp tänkte jag, såg lite stort ut, men men inte fokusera för mkt på höjden utan rid som vanligt, (ville blunda...) Men över kom vi båda och allt gick jätte bra!
Beundrar verkligen de som hoppar på den höjden, men det kanske är en vanesak, mina små ponnyer hoppar ju inte direkt på den nivån...

 Fy fan vad skoj det var samtidigt som det var lite scarry... han hoppar ju så stort den fina pållen =) Me like him alot!!!!


nä vidare med jobbet nu...

bye!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tur jag inte va där å titta då.... hade blundat =) du e så duktik syster yster!! PUSS

2008-01-17 @ 19:51:48
URL: http://fiamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0