Hemma igen

Nu har man kommit hem efter en mindre än 24 timmars vistelse i Frankfurt. Har haft det så otroligt skönt och ROLIGT! Vi hade kanonväder, runt 27-30 grader, strålande sol och underbar sommarkänsla! Allt var så grönt och fint där nere! Var precis som sommar! Det var inte ens kallt att sitta ute på kvällen, i t-shirt!

Vi var och shoppade (jag köpte nog mest...) Åt supergod lunch. Gick omkring och kollade stan, var och gick nere vid kanalen, tog en kall öl på en uteservering. Åt god middag med gott vin och god drink som avslutning. Sen vidare och festa!  Stannade dock inte lika länge som vissa andra pga att min röst försvann, lite jobbigt. Så jag fick ca 2timmars sömn på hela resan.

Vandrarhemmet som vi bodde på var helt ok! Jättebra läge och supertrevlig personal!

Ser verkligen ifram emot nästa spontana mini-semester med tjejerna igen!

Lite bilder kommer senare (glömde då kameran, så jag väntar på bilder från de andra...)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0