Hur tänktes det här då...?

Har lite små halv panik nu. Kom på att jag har ingen transport när jag ska tävla på söndag... ops... Men har hittat en nu, dock obesiktad men det får gå! Sen ska jag ragga upp en bra "drag" bil som jag kan använda. Känns som om att jag inte har tänkt så mkt på HUR jag ska ta mig till tävlingarna... hehe

Så är det någon som har en transport till övers som antingen vill låna ut den eller sälja för en skaplig slant så hör av er :D

Får väl i annatfall hyra ett släp till de kommande tävlingarna. Hoppas att det inte är allt för dyrt bara...

Nä gå och sminka av mig nu, bädda rent och borsta gaddarna och sedan hopp i säng. Mycket att utföra imorgon.


wish me good luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0