Mycket på en och samma gång

Idag hade jag tänkt att ta ut lite sovmorgon. Men bara för att man har bestämt sig för det och ställt klockan på 11 så är det ju klart att man ska vakna lite innan nio, blir så less....

Har i alla fall vart uppe i stan idag och handlat  in lite ingridienser som ska vara i smörgåstårtan som syseter ska bjuda på imorgon (snällt att jag får ta ledigt från mitt jobb för att göra den åt henne som inte hinner för att hon jobbar...?)

Hur som helst så lät jag och mamma henne ta disken iaf, någon ska hon nog allt få göra!

Sen var det ut till stallet och rida lite på lilla Amadeus som för övrigt tyckte att allt var skita läskigt, suck.

Hjälpte Terese lite med jobblistorna, är inte avundsjuk på henne för att hon får göra dem. Vilket jävla jobb.

Aja, Imorgon är en annan dag och en jäkla massa personer som fyller år. Så Grattis i försott till Andrea, syster och Nico och alla andra kompisar som fyller år! Så imorgon blir det party! (Om jag orkar..)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0