Och så var man tillbaka...

Var precis som jag trodde. Det var absolut inge roligt att komma hem! längtar tillbaka! Hade helt underbart där nere! Saknar dig Andrea!!!!!!

Men men. Upp vid halv sex imorgon och iväg till jobbet, suck. Jobba hela dagen. Hade så fruktansvärt tråkigt och bara räknade minuterna, var lagom pigg också. Har ju inte blivit så mkt sömn de senaste dagarna ;)

Nu har jag i alla fall kommit hem från stallet. Har ridit hopplektion för Michis. Och det gick Jättebra!!! Hur skoj som helst. Så nu ska jag anmäla mig till lite tävlingar :D

Nä försöka och hitta något att äta kanske?

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men kom tillbaka då!!!!! Saknar dig med! Otroligt tråkigt o framför tyst här nu... ;)



Förresten, har suttit i solen nu i 4 timmar, är rosa som en räka. Fina vädret kom när du åkt :(



Anmäl dig till en tävling jag kan följa med på!



PÖSS

2009-04-16 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0