Snart minus på kontot....

Varit uppe i stan i dag med syster yster. Först var vi och klippte oss. Blev super nöjd (som vanligt) Men det var även lite utgifter :( Fick dock lite rabatt, så där försvann ca 450kr för klippningen och sen lite på diverse hårprodukter. Sen bar det av till ridsportsbutiken. Där blev det ett par nya tävlingsridbyxor (eftersom mina gamla har en stor brun fläck på rumpan som jag inte får bort...) ett par tyglar och en ny hjälm som gör att jag inte ser ut som en svamp.
Sen iväg till nästa butik och där blev det tävlingskjorta och en grimma. Massa utgifter...
Sist hamnade vi på Willys och Hemköp...

Så nu har jag 15kr kvar på mitt konto och det är ca två veckor kvart till löning... hur ska detta gå? Ska betala räkningar, betala tävlingar, tanka bilen och lite annat. Inte bra... Jag som tyckte att jag hade koll på min ekonomi, men tydligen inte.

Får börja sälja saker på tradera igen, tror att jag kan få tillbaka mitt konto efter det att jag "råkade" bli avstängd.... ops ;)

Nä nu börjar Grey´s igen :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sälj INTE väskan du köpte härnere bara!! Kommer allvarligt talat strypa dig om du gör det!! ;) lycka till på tävlingen gums! puss

2009-04-30 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0