Fy fan vad vi är BRA!!!

Utgång iNyköpingi går med de bästa av de bästa! Först lite middag och fördricka hemma hos mig. Innan vi blev sjussade till nypan av världens underbaraste Nico.

Väl inne så sökta vi genast upp ett ställe som man kunde köpa lite drinkar på. Hamnade på RockBaren. Inge vidare drag men jävligt billiga drinkar och Rosa Panter som smakar skummbanan?!?!

Sist drog vi till Tellus där vi först mötte på Fadde (stackars pöjk...) Sen var det bara in i dimman för hela slanten! Efter ett antal sms fram och tillbaka med lill chefen så dök han äntligen upp :D Mkt saker som blev sagda och gjorda som inte borde nämnas igen ;) Hel crazy kväll!

Lite fullekäk blev det oxå. Michis försvannpå Stefans cykel och hamnade tillslut raklång på gatan!

David och Tobbe ni är ju bara för goa! Detta måste vi nästan sätta in som en vana :D

Nä nu lite sömn. Sov enbart tre timmar innan det var dags att åka och jobba (och nej, jag körde inte till jobbet, fick sjuss)



För att vi är så jävla bra! Love you babes!

Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Vad söta ni är då!

Fast kanske inte riktigt lika gulliga mot slutet av kvällen kan jag tänka mig =P

2009-08-11 @ 13:32:55
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0