Harry Potter kväll

Nyss hemmkommen efter en supertrevlig kväll med Michis, Fia, Maria och Andrea i Heron. Vi hade även denna vecka bokat in en bio kväll. Såg Harry Potter och den var helt ok. Kommer inte ihåg så mkt utav boken så vet itne riktigt vilka scener som de struntade i att göra (vilket de ALLTID brukar göra...)

Mkt trevlig kväll med andra ord. Bilresan upp var lite utav det vanliga. Maria ska bara hem och öva på hur olika djur ser ut. Såg en överkörd grävling längs vägkanten som låg på rygg och med alla benen rakt upp i luften. Varpå Maria säger "Nämen stackars BÄVER!!!" Fan vad vi asgarva :D

Har även hunnit med att måla om huset på landet i dag samt rida två hästar och färgat om håret. Så jag känner mig riktigt nöjd med dagen. Nu står sängen och ropar efter  mig och jag ska göra precis som den vill och hoppa och lägga mig på en gång! Kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0