12grader

Det är liite kallt på mornarna när man intehar någon värme i huset. blir lite segt med att gå upp då.

Men nu eldar jag så mkt jag kan, har det somsagt lite begränsat med ved :( Men strax drar jag till stallet och ska rida lite på min bebbe :D Sedan drar jag till Skärholmen och shoppar mig varm, ska bland annat införskaffa mig det varmaste duntäcket jag bara kan hitta.

Sedan ska jag försöka montera ihop mitt pepparkakshus som jag bakade igår. Alla delar är klara nu ska de bara sättas ihop.

Mina kattar frös oxå inatt, de låg bokstavligen varandra, nästan så att lilla Mini blev mosad av Hubbe. Tur att de har päls iaf. Får väl börja klä på dem annars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0