Nu så

Börjar det ta sig här hemma. Fick min spis här i veckan så nu kan man äntligen laga lite mat. Både min och Davids plånbok började bli lite tomma efter alla ute luncher/middagar.

En utav nackdelen med att bo i hus fick jag uppleva idag. När jag står och lagar mat så börjar min värmepanna låte riktigt konstigt. Hyresvärdarna är inte hemma och kan inte nås på mobilen. Ringer alla möjliga för att få ett svar på vad det är som låter... Men ingen vet vad det är som låter. Inte ens min "privata rörmockare" Nico :D Lite scary... Vill ju inte att den exploderar direkt... Men men nu har den tack och lov slutat att låta. Men det var INTE ROLIGT!!!!

Hur som helst så trivs jag riktigt bra! Stör mig på några småsaker men man vänjer sig väl.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Mammas Pojkar, sååå roligt haha :D
Och jag har massa ljus tända! Vågar inte riktigt tända någon brasa, har aldrig gjort det förut så jag tänker inte vara själv när jag gör det.

Bilder på mitt lilla hus kommer när jag har en kamera som fungerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0