Vilken spyig vecka

Veckan började med att jag fick vara ledig. Sååå skönt att bara slappa och ta det lugnt. Älskling var oxå hemma så det var mys :D

Tisdagen började med att jag hängde med huvudet ner i toalettstolen. Tror inte jag behöver säga mer... Tillbringade större delen av natten där :S Så hemma tisdag-onsdag, inge skoj. Det blir MINUS PÅ KONTOT!!!!!

Idag har jag iaf vart på jobbet. Känndes riktigt bra faktiskt. Och ikväll ska vi på julbord med jobbet. Hoppas magen inte bråkar bara....

Ledig imorgon, men ingen sovmorgon för det inte. Ska först ut i stallet och mocka och rida. Sedan ska jag även försöka skapa lite julstämning här hemma och sedan ska jag iväg och fira kusin vitamin som fyller år.

Och i helgen blir det party och jobb. Får se hur den kombinationen slutar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0