London bokat och klart!

Japp nu har jag bokat min resa till London. Blev billigt men ändå inte. Själva biljetten kostade 218kr, men med alla möjliga konstiga avgifter som Ryanair lyckas fixa till så blev slutsumman 658kr. Helt ok, med tanke på att de andra bolagen tar MINST 7-800 för ENKEL biljett.
Ska bara inte göra om samma misstag som jag alltid gör när jag bokat en resa och gå in och kolla om priserna är annorlunda. (vilket det ibland är...) Men f*n detta är ändå ok.

Och eftersom det är ett tag kvar tills dessa att jag åker så kan jag spara massa pengar till shopping och PARTEYYY!!!!

Nån som har en mellanstor väska förresten? har bara en cabin väska och en BAUTA väska sjäv nämligen. känns som att jag skulle behöva en som var lite mer mitt i mellan... nån ???


London Bridge

Kommentarer
Postat av: malin

Jag vill också till london :(

2009-02-12 @ 22:52:56
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0