Utekväll á la småbyggd...

Igår var man ute och festade i Gnesta, vilket jag inte har gjort på jag vet inte hur länge.

Först var jag, Malin och Ann-charlotte här hos mig ocg sjöng lite Singstar och blandade lite drinkar och shots. Hade det jätte trevligt! Tack Tjejer för en trevlig kväll!

Sen bar det av till hotellet. var rätt så mkt folk och för än gångs skull så var det flera "unga" än 50+are :) Men en sak undrar jag HUR FAN TÄNKTE DOM NÄR DE SATTE GAMMELFARFAR SOM DJ????? var ju bara nån bra låt sen var resten skit och vem slänger in tryckar låtar var 20:e minut??? Aja det är bara att hoppas att nästa gång jag hanmar där att de har en bättre Dj.

Nä nu ska jag ha tvättstugan såååå roligt...

Ps. undra om Pillan kommer att prata med mig igen... "råkade" bryta av alla hennes cigg igår... men har man slutat röka så har man. inga bortföklaringar! ds.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ann-Catrin heter hon :D A-C! =)

2009-02-08 @ 13:16:16
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0