Så konstigt det blev...

Inlägget innan ser lite roligt ut. Kan kanske bero på att datan jag använde i Kina bara ville ha tecken och inga vanliga bokstäver...

Såg dock rätt så coolt ut på deras data med alla fina kinatecken, här hemma ser det bara konstigt ut...

Hur som helst, nu har vi iaf kommit hem. hade det helt ok om man bortser från att jag var supersjuk och blev inte piggare förren det var 3-4dagar kvar av semestern, såååå roligt. orkade inte ens shoppa - förstå hur sjuk jag måste ha varit då om jag inte ens orkade det.

Kommer lite biler och annat snart.

Just det! min sadel har äntligen kommit, efter ca 2 månader, men det var sypersnygg och passade perfekt! Var lite orolig där ett tag att jag hade blivit blåst på 3000 spänn (köpt den på tradera...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0