När ska jag vakna???

Sååå trött. Förstår itne hur jag kan vara så trött hela tiden. Visst att jag jobbar mkt nu och att jag börjar tidigt men jag sover ju ändå rnt 8 timmar per natt.... Illa är det iaf

Funderar på att fixa till figuren genom att gå och handla in en Ben&Jerry :D och kolla in någon bra film. Är för trött för att orka bry mig om hur jag ser ut... Men men Rund är ju oxå en Form :D

Nä knata iväg till butiken och inhandla lite. Är ju ensamm hemma nu när David är och jobbar. Så här ska det slapps på HÖG nivå ;)

Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Åååå vad gott jag vart faktiskt jätte sugen på en cookie dought för nån dag sen. SMASK SMASK

2009-08-01 @ 08:53:23
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0