Fullspäckade dagar...

Igår hade jag en utav de roligaste stunderna på jobbet! Åke kommer till jobbet med en HELIUM-tub. jag blir som ett litet barn. Har aldrig fått leka med helium, men alltid velat! Så ut springer jag. Dock har Åke bara en stor soppsäck, och det gick inge vidare. Men efter ett tag kommer han med BALLONGER!!!! Tjoho, vilken lycka!

Michis kommer snabbt ut och joinar mig! Vi är heltokiga. Suger i oss massa helium och har så jävla roligt och jag tror att alla runt om oss tyckte detsamma. För det var inte många som INTE garva :D

Hoppträning på kvällen och det gick kanon! Sen som vanligt på tisdagar -  TJEJKVÄLL!!! brudarna intog även denna vecka min soffa :) Alltid lika trevligt! Något vi måste forsätta med även fast Desperates inte längre går på Tv.

Idag har det slappats och SOVITS! Även vart ute i stallet och städat och ridit!

Nä nu ska jga ill sängen och sova och krama om min goa pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0