Trevligaste kvällen på länge!

Igår var det dags för våran lilla grillkväll med jobbet. Dock var det inte så många som hade skrivit upp sig på listan. Så vi bestämde oss för att vara hemma hos mig istället.

Slutadae lite tidigare på jobbet igår och jag, syster, Maria och Michis drog då direkt till Nyköping. Lite shopping! Köpte inte så mkt, lite underkläder ett halsband och en super SNYGG klänning! David undrade varför jag måste shoppa så mkt. Sa Varför ha pengar på kortet när jag kan ha dem i garderoben??
Sen iväg till Citygross och inhandla lite mat. Kom hem precis innan Tobbe ringde på dörren. :D

Vi var sex stycken som bänkade sig ner i mitt kök. Grillen stod på balkongen och potatisen på spisen :) En mkt trevlig kväll med god mat och efterrätt och självklart lite Singstar. Vi skulle ha spelat kubb men vädret var väl inte det bästa.

Detta måste vi göra om, SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0