Dagen blev inte som planerat...

Nä, äntligen tänkte jag. Nu är foten så pass bra att jga inte behöver sitta hemma längre. Men tvi hade jag. Efter bara 2 timmar på golvet på jobbet så kände jag att foten inte pallade. Ok tänkte jag. sätter väl mig i kassan istället. Men NEJ inte ens det gick. fick så fruktansvärt ont i foten och en bultande känsla började smyga sig framåt...

Så det var bara att knata hemåt. Sjukskriven veckan ut. Måste bara fixa sjukintyg från läkaren. Så det blir till att riga vårdcentralen imorgon :( Har tröttnat så på att bara sitta hemma. Får väl hoppas på det bästa att foten blir bättre snart! Får öka dosen med Ipren...

Nä det här funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0