En dag i stan

Idag har jag vart upp i stan med Michis. Vi tog snabbtåget upp, inte för att det gick så fort, var tydligen någe fel på tåget så de kunde inte köra i sin vanliga hastighet :(
Blev lite shopping, dock köpte jag bara 3 toppar. Provade en jäkla massa saker, men det var inte mkt som föll mig i smaken när de väl kom på plats :(

Efter ett tag bestämde sig även Martin för att joina oss. Blev en liten fika och lite snack innan jag var tvungen att dra. Var först hem till päronen och hämtade min plattång som jag glömde där i helgen, och OM jag har saknat den, ser ut som ett troll i huvudet, är verkligen beroende för tillfället...

Sen iväg till Gullmars där killen plocka upp mig så jag fick sjuss hela vägen hem till Gnesta :) Somnade visst i bilen oxå.

Och ingen träning blir det för mig heller, har fortfarande lite ont i knät så jag klarar inte riktigt av att hoppa runt på steppen, får ta igen det på styrkan imorgon :)


Söta Michis med Martin i luren påväg upp till Estockholmo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0