Fullt hus

Eller snarare lägenhet :) Håller med Älsk mamma att vi borde få köpa huset vi vill ha snart så vi alla får plats :)
Firade Älsk idag med massa fika. Blev en hel del. Bakade allt som jag hade tänkt mig oxå så lite stolt är jag. Dock blev det en hel del kvar.. Så är det någon som är sugen på diverse bullar, kakor, cheescake och muffins så är det bara att komma förbi!

Nu blir det lite vila efter allt diskande innan nästa gäng kommer runt 8. då är det party som gäller :) Ska försöka trycka i dem lite kakor oxå!

Sitter och kollar lite resor nu oxå. Vill resa bort (ska iofs bort om två veckor och sen igen veckan efter det...) Men jag vill ha lite sol- och bad semester. Thailand lockar liksom favoriterna Kina (Hainan) och Egypten, få se om det blir någon sväng lite senare i år :)

Nä vila lite och ladda upp för kvällen. Ska hinna göra middag därimellan oxå men det borde nog gå!


Egypten -08


Hainan -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0