090525

Måndag igen. Veckodagarna bara rusar förbi. Vet inte riktigt vad jag tycker om det... Har i alla fall inget direkt roligt att se fram emot. Möjligtvis näst nästa helg. Då är det Gnestadagen och Andrea kommer ner! Ska bli hur skoj som helst. Men sen är det lite brist på roliga saker.
Bara jobb jobb och jobb... Just nu är jag rätt så less på mitt jobb. Borde kanske byta, men kanske inte är rätt tid att byta jobb nu direkt och för det andra så vet jag inte ens vad jag vill jobba med. Så jag forsätter att bara bekväm och håller mig till det jag har....

Ska till jobbet strax. Ska möblera om i frysdiskarna (tjoho...) Så nu komme alla kunder gå och klaga att de inte hittar någe. Har kommit fram till att kunderna vi har, i nästan 90% av fallen ÄLSKAR att klaga. Ja har man inge bättre för sig så....

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAPP! då jävlar ska vi göra byn farlig! tjalaalaaalaaaaa! ser fram emot många drinkar och många timmar av att svänga dom lurviga! hoppas vädret e fint.... -håller tummarna- ses snart! xxxx

2009-05-25 @ 21:45:30
Postat av: Andrea

JAAAA! det är verkligen ngt att se fram emot! vi ska göra byn farlig tjalalalaaaaa! På men klackarna o svänga våra lurviga hela natten lång! =) ps... om dom klagar för mkt... Lee sjukt mkt och va övertrevlig, verkligen övertrevlig. sen går du in på lagret o slår på ngt. funkar alltid. =) xxxx /a

2009-05-25 @ 21:54:56
Postat av: malin

don't forget us på gnestadayen! :)

2009-05-28 @ 21:22:00
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0