Hur tänkte jag här?

Igår var jag uppe i stan och sprang Vårruset. Har inte sprungit på jag vet inte hur länge. Kan inte minnas när det var sist. Vilket måste betyda att det var evigheter sedan. Plus att det inte var länge sedan jag stukade foten och knäckte till lite revben. Har inte tränat något sedan dess. Jo jag har ju ridit, men man använder inte kroppen på riktigt samma sätt där som när man springer.

Men jag var jätte duktig och sprang HELA sträckan, alla 5km. Det kanske inte gick så fort på vissa ställen, men jag SPRANG! så jag var jätte stolt över min insats! Nu väntas en relijäl tränigsvärk kan jag tänka mig... Mindre skoj.

Nä iväg till jobbet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0