Man blir ju tokig!

Nu får det fane mig ta och räcka med smärta i revbenen! De borde gå över nu! Höft och ben börjar bli mkt bättre men varför itne revbenen??? VILL INTE LÄNGRE!!!

Var ute och red igår. Skrittade en timma. Han måste röra på sig. Hans mage har blivit ENORM, illa... jävla gräs....
Men hur som helst, det gick bra. Försökte trava lite men då sa revbenen ifrån! Så idag åker jag ut med lite värktabletter i kroppen och linande revben. Får se om det gör någon skillnad. Hoppas...

Igår var det schlagerkväll hos mig igen, var sååå länge sedan känns det som. Michis, Fia, Maria och Cicci kom och gjorde mig sällskap. Garvade igenom de flesta bidrag och sa "hur tänkte som här?" Men Sverige gick vidare iaf. Får hålla tummarna att det går bra i stora finalen också.

Nä ut till stallet nu och sen jobba hela kvällen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0