Nyss hemkommen från akuten

Har precis kommit hem från akuten nu. Hände en liten olycka när jag hade hopplektion idag. Jag och Amadeus missade lite i en studsövning utan stigbyglar och jag flög av. Och fy fan vad ont det gjorde. Har flugit av många gånger men aldrig så att det har gått så illa.

Så David och Fia fick komma ut till stallet och köra hem mig och Moa. Sen var det bara att åka in till akuten efter samtal med Sjukvårdsrådgivningen. Väl där inne blev jag undersökt och fick även röntga lungorna...

Diagnosen var (tack och lov) bara att jag fått en ordentlig smäll och muskel blödning. Som kan vara i ungefär 1 vecka. Men vi hoppas på att det ger sig tidigare med eller utan mina kära värktabletter. För jag VILL, nej jag SKA tävla på söndag! Måste MÅSTE!!!!!!

Så håll tummarna att jag blir bättre! Snart!

Nä tvätta av sig lite av sanden, känner att jag har lite kvar i örat... Sen sova, om det nu går... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0