Städdag

Idag är det tvättdag som gäller. Är i desperat behov av både strumpor och trosor. Så det var en jäklans tur att tvättstugan var ledig idag. Annars så skulle jag bli tvungen att stå och tvätta i handfatet i badrummet, inte roligt.

Till min glädje så var det inte så mkt "jobiga" saker att tvätta, så som massa tröjor och byxor. Så det underlättar lite. Sen är tvättstugan ledig HELA dagen så jag kan känna mig lugn och inte behöva stressa (tar lite tid att tvätta lakan, som sedan ska manglas och allt...)

Ska även försöka att städa undan här hemma. Tid har jag får se om jag har LUST bara...

Har även hopplektion ikväll, får se hur sent det blir, med tanke på att Michis slutar fem och ska sedan rida INNAN hon håller lektion för mig. Kommer bli en sen kväll...

Dags för frukost nu i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0