Typiskt

Idag hade jag tänkt att vara duktig och lämna blod, först för att jag har fått en kallelse och sedan för att jag fick ett mess där det stod att de hade brist på min blodgrupp.
Så när jag väl kommer upp dit och fyller i blanketten med diverse frågor, bland annat "har du blivit undersökt av en läkare, varför?" Skrev att jag blivit röntgad och att jag föll av hästen. Då tycker de att jag har för ont för att lämna blod. Suck. Får lämna om en månad när jag inte har ont längre. Kul att de bestämmer hur ont jag har.
Men men åker väl dit igen om någon vecka.

Klänningen jag ville ha fanns men som vanligt såg den för jävlig ut på mig. Tycker inte omatt köpa kläder. Ska hålla mig till skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0